Angajații Pefecturii Buzău lucrează într-o clădire ca nouă!

de Stiri Buzau Media

Din această săptămână, angajații Prefecturii Buzău lucrează într-o
clădirea ca nouă. Conducerea Prefecturii a semnat recepția finală a
lucrărilor de renovare și reabilitare termică a celor două corpuri ale
sediului instituției.

Cclădirile Prefecturii Buzău s-au reabilitat în cadrul unui proiect în
valoare totală de peste 4 milioane de euro, finanțat prin Programul
Național de Redresara și Reziliență al României. Proiectul de renovare
a sediului Prefecturii Buzău a urmărit reabilitarea și modernizarea a
două corpuri de clădire, cu o suprafață totală de 5.000 metri pătrați.
În cadrul proiectului, au fost executate lucrări de reabilitare
termică, dar și de montare a unor sisteme alternative de producere a
energiei electrice.

Reprezentanții Prefecturii Buzău anunță că odată cu finalizarea
reabilitării clădirii, Serviciul Pașapoarte se va reîntoarce, în
maximum o lună, în sediul Prefecturii. Pe timpul desfășurării
lucrărilor de reabilitare, acest serviciu a fost mutat pe strada
Simila, în sediul în care își desfășoară activitatea Serviciul Permise
și Înmatriculări Auto.

Clădirea Palatului Administrativ din municipiul Buzău, așa cum se
numea inițial sediul Prefecturii, a fost construită în perioada
1968-1970, iar de atunci, nu a mai fost niciodată reabilitată complet.
În prezent, în afară de Prefectură, clădirea mai găzduiește alte 7
instituții publice deconcentrate.