Preşedintele Consiliului judeţean Buzău,
În temeiul art. 134, 178 alin.(1), 179 alin. (6) şi art. 196 alin.(1), lit. „b” din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare,
DISPUNE:
Art.1.(1). Se convoacă Consiliul Judeţean Buzău în şedinţă ordinară, în data de 18 decembrie 2025, ora 1200 .
(2). Ședința va avea loc la sediul Consiliului Județean Buzău din Bulevardul Nicolae Bălcescu nr. 48, Sala Dimitrie Filipescu a Consiliului Județean Buzău, cu următoarea ordine de zi:
PROIECTE DE HOTĂRÂRE:
- Proiect de hotărâre nr. 250/2025 privind execuția bugetului propriu al Județului Buzău pe cele două secțiuni la trimestrul al IV-lea 2025;
- Proiect de hotărâre nr. 251/2025 pentru aprobarea rectificării
a XI-a a bugetului propriu al Județului Buzău pe anul 2025; - Proiect de hotărâre nr. 252/2025 pentru aprobarea rectificării
a VI-a a bugetului de venituri și cheltuieli pe anul 2025 al Spitalului Județean de Urgență Buzău;
- Proiect de hotărâre nr. 253/2025 pentru aprobarea rectificării a V-a a bugetului de venituri și cheltuieli pe anul 2025 al Teatrului „George Ciprian” Buzău;
- Proiect de hotărâre nr. 254/2025 pentru aprobarea rectificării
a VII-a a bugetului de venituri și cheltuieli pe anul 2025 al Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Buzău;
- Proiect de hotărâre nr. 229/2025 privind stabilirea taxelor şi tarifelor de nivel județean pentru anul 2026;
- Proiect de hotărâre nr. 255/2025 privind aprobarea formei actualizate II a Programului Anual de Achiziții Publice al Consiliului Județean Buzău pentru anul 2025;
- Proiect de hotărâre nr. 256/2025 privind aprobarea dezmembrării în două loturi a terenului în suprafață de 35.700 mp., proprietate publică a județului Buzău, situat în municipiul Buzău;
- Proiect de hotărâre nr. 257/2025 privind aprobarea trecerii din domeniul public în domeniul privat al județului Buzău a unei construcții – anexă la imobilul cu destinația Spitalul Județean de Urgență Buzău Strada Stadionului nr. 7 Municipiul Buzău;
- Proiect de hotărâre nr. 258/2025 privind modificarea componenței Consiliului Director al Fundației „Communitas Buzău”;
Art.2. Proiectele de hotărâre înscrise pe ordinea de zi sunt inițiate de Președintele Consiliului Județean Buzău.
Art.3. Materialele se comunică consilierilor județeni în sistem electronic (e-mail) și se afișează pe site-ul autorității publice județene.
Art.4. Proiectele de hotărâre înscrise pe ordinea de zi a ședinței din
18 decembrie 2025 se transmit, spre avizare, comisiilor de specialitate, după cum urmează:
1. Comisia de studii, prognoze economico-sociale, buget finanţe şi administrarea domeniului public şi privat al județului – pct. 1-10;
2. Comisia pentru administraţie publică locală, juridică, de disciplină, apărarea ordinii publice, respectarea drepturilor şi libertăților cetățenelor – pct. 1-10;
- Comisia de organizare şi dezvoltare urbanistică, realizarea lucrărilor publice, protecţia mediului înconjurător, conservarea monumentelor istorice şi arhitectură – pct. 1-9;
- Comisia pentru servicii publice, comerț şi agricultură –
1-7, 10;
- Comisia pentru activităţi ştiinţifice, învăţământ, sănătate, cultură, culte, protecţie socială, sportive şi de turism – pct. 1-7, 10.
Art.5. Consilierii județeni pot formula, în ședințele comisiilor de specialitate sau în plenul ședinței, amendamente la toate proiectele de hotărâre înscrise pe ordinea de zi.
Art.6. Secretarul General al Judeţului Buzău și Direcția Juridică și Administrație Publică Locală vor aduce la îndeplinire prevederile prezentei dispoziţii care se comunică public.

