
[bs-quote quote=”A reușit să aibă o lucrare care satisface așteptarea noastră, inclusiv acest slogan care poate să înlocuiască cu brio și sloganul mai complicat legat de descrierea viziunii noastre, a orașului Buzău: ”Buzăul în 2030”, în care spuneam că ar trebui să fie un oraș al cunoașterii și al inovării. ”Buzăul oraș deschis” cuprinde și această formulare care este pe acțiune – a cunoaște, a inova, a schimba, a crea. ” style=”default” align=”center” author_name=”Constantin Toma” author_job=”primarul municipiului Buzău” author_avatar=”http://buzaumedia.ro/wp-content/plugins/blockquote-pack-pro/img/other/steve-jobs.png”][/bs-quote]
Adrian Mironescu spune că prin acest logo a încercat creeze ceva care să-i inspire pe buzoieni.
[bs-quote quote=”E important să ai un brand care să inspire oamenii, să-i anime, să-i faci să se implice în comunitate. Până la urmă, de fiecare dintre noi depinde soarta orașului, nu neapărat numai de autorități. Un brand de oraș este mai mult decât un slogan, sau o campanie. Nu este neapărat să vezi numai un logo, ci ceva care ține de partea aceasta de identitate și să știi că ține de Buzău.” style=”default” align=”center” author_name=” Adrian Mironescu ” author_job=” ” author_avatar=”http://buzaumedia.ro/wp-content/plugins/blockquote-pack-pro/img/other/steve-jobs.png”][/bs-quote]
Valeriu Șușnea, președintele comisiei care a validat acest logo a declarat că acest nou simbol întrunește o serie întreagă de elemente, care se regăsesc în prezentarea tânărului ieșean.







