
- servicii de organizare evenimente (acestea pot include punerea la dispoziție a unei locații adecvate și precum și a echipamentelor specifice, servicii de catering, servicii de transport pentru participanți, tipărirea și distribuirea de materiale informative etc.);
- servicii de cazare;
- servicii furnizare bilete de transport aerian;
- servicii de catering (acestea pot include și furnizarea de personal pentru servire, furnizarea sau închirierea de tacâmuri, decorațiuni etc.);
- servicii de organizare târguri, expoziții, congrese;
- servivii de transport de persoane și mărfuri;
- servicii de asigurări (de ex: asigurări de călătorie, asigurări pentru vehicule și echipamente);
- servicii de salubrizare și curățenie;
- servicii de deszăpezire;
- servicii de întreținere a parcurilor și a spațiilor verzi;
- servicii de reparații/mentenanță vehicule și utilaje;
- servicii de pază și protecție;
- servicii de închiriere de echipamente;
- servicii de telefonie și internet;
- servicii de imprimare, copiere și distribuire a materialor tipărite;
- servicii bancare (oricare dintre serviciile bancare care nu intră sub incidența prevederilor art. 29[1] din Legea 98/2016);
- servicii sociale etc..
Reprezentanții autorităților contractante sunt rugați ca atunci când elaborează documentațiile de atribuire pentru contractele de servicii menționate mai sus să aibă în vedere informațiile cuprinse în ultima coloană din lista de verificare. De asemenea, în situația revenirilor ca urmare a avizului conform condiționat, vă adresăm rugămintea de a indica exact răspunsurile la întrebările neparcurse inițial în documentația de atribuire refăcută.

