
- a) desfăşoară activitatea în domeniul pentru care a fost constituită;
- b) a îndeplinit toate obligaţiile fiscale declarative prevăzute de lege;
- c) nu are obiigaţii fiscale restante la bugetul general consolidat, mai vechi de 90 de zile;
- d) a depus situaţiile financiare anuale, prevăzute de lege;
- e) nu a fost declarată inactivă, potrivit art.92 din Codul de procedură fiscală.
Cererea se completează cu ajutorul aplicaţiei informatice afişată pe site-ul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală şi se depune prin mijloace electronice de transmitere la distanţă împreună cu cererea entitatea/unitatea de cult depune şi certificatele de atestare fiscală eliberate de organele fiscale locale, în a căror evidenţă aceasta este înregistrată ca piătitor de impozite şi taxe locale. ANAF va soluţiona cererile în termen de 10 zile de la depunere. Registrul va cuprinde următoarele informaţii:
- a) denumirea entităţii/unităţii de cult;
- b) codul de identificare fiscală;
- c) adresa domiciliului fiscal;
- d) data înscrierii în registru;
- e) data radierii din registru;
- f) informaţii privind înscrierile şi radierile în/din registru.
Registrul va fi public, potrivit legii, se va afişa pe site-ul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, la adresa www.anaf.ro/lnformaţii publice.


