Criza de personal în instituțiile buzoiene se resimte tot mai mult cu fiecare lună. O știu cel mai bine angajații care au un volum de muncă mare și cu greu reușesc să facă față solicitărilor, mai ales că existe termene de perfectare a unor proiecte ce trebuie respectate. Acest lucru îl cunosc și reprezentanții Agenției pentru Protecția Mediului Buzău care spun că au multe dosare ce vizează proiecte pentru modernizări de drumuri, pentru sisteme de alimentare cu apă sau pentru canalizări de apă uzată. Pentru a parcurge toate etapele este nevoie mai întâi de eliberarea unor autorizaţii. Acest lucru însă, cere timp, de care angajații instituției nu prea dispun.
Numai într-o lună, angajații APM au primit peste 50 de dosare spre autorizare ce vizează proiecte pentru modernizări de drumuri, pentru sisteme de alimentare cu apă, pentru canalizări de apă uzată. ,,Este îmbucurător că primim astfel de proiecte, însă Agenția pentru Protecția Mediului face față cu greu, datorită faptului că la Serviciul de Autorizări ne-au rămas doar 8 oameni” a declarat directorul executiv al APM Buzău, Mirela Marin. Tocmai din acest motiv, conducerea Agenției pentru Protecția Mediului solicită Prefecturii Buzău să găsească o soluție pentru a mai ușura viața angajaților instituției amintite. Conducerea APM Buzău a trimis în acest sens adrese reprezentanților Ministerului de resort. Aceștia din urmă le-au răspuns că, deși înțeleg situația totuși, APM Buzău trebuie să elibereze dosarele în timp cât se poate de scurt, pentru ca proiectele respective să fie demarate.