Pentru a marca trecerea în noul an, în data de 31 decembrie, începând cu orele 19.00, Primăria Buzău dorește achiziționarea de servicii organizare de petreceri ce vor consta în organizarea unui concert în Piața Dacia din oraș. Concertul va fi susținut de trupe și interpreți care să satisfacă doleanțele oricărui buzoian ce va fi prezent în noaptea de Revelion:
- muzică populară — aproximativ 90 minute;
- muzică etno — aproximativ 90 minute;
- muzică dance — aproximativ 90 minute;
- muzică uşoară/pop — aproximativ 60 minute;
- foc de artificii — maxim 8 minute.
Potrivit contractului, prestatorul va stabili trupele, formațiile și interpreții, precum și durata prestației fiecăruia, dar în mod obligatoriu va asigura prestarea a cel puțin unui artist/trupa din TOP 20 cei mai iubiți cântăreți/trupe români/românești potrivit numărului de fani pe Facebook și ca acest artist/această trupă să susțină recitalul începand cu ora 00:10 a zilei de 01 ianuarie 2019.
Ordinea în care vor fi susţinute recitalurile se stabileşte de prestatorul ofertant, cu respectarea timpilor menţionaţi. Nu vor fi prevăzute în ofertă scena, instalația de sunet, instalația de lumini profesională exterior, ecranul led, promovarea mass-media, afișele de prezentare și promovare a evenimentului, pentru că acestea sunt asigurate în cadrul programului Sărbători de Crăciun. Prestatorul asigură desfăşurarea activităţii în condiţii de igienă şi siguranţă, condiţiile de securitate la incendii, informarea preventivă şi educarea beneficiarilor asupra modului de comportament în cazul producerii unui incendiu sau altei situaţii de urgenţă, potrivit prevederilor legale în vigoare şi răspunde pentru aceasta.
Oferta de preţ va cuprinde suma totală a cheltuielilor prevăzute de prestatorul ofertant (onorariu artişti, prezentatori şi DJ., drepturi de autor, drepturi conexe drepturilor de autor, contravaloarea autorizaţiei neexclusive pentru utilizarea operelor muzicale prin comunicare publică în scop lucrativ, taxe şi impozite, transport, cheltuieli cazare şi masă artişti şi echipa tehnică, katering, alte cheltuieli, cu toate taxele incluse). Valoarea maximă a achiziției este de 310.000 lei, iar ofertele vor fi depuse la sediul Primăriei Buzău, Registratură până la data de 14 decembrie, ora14.00.