Pentru şedinţa ordinară a Consiliului Local Municipal din luna noiembrie 2018 a fost iniţiat proiectul de hotărâre privind arondarea imobilelor — blocuri de locuinţe colective din cartierul Unirii, municipiul Buzău, pe străzi, cât şi atribuirea de numere administrative. Persoanele fizice şi juridice interesate pot consulta proiectul de hotărâre pe site-ul autorităţii publice locale, la adresa www.primariabuzau.ro şi la avizierul primăriei. Nomenclatura stradală are o importanță deosebită întrucât, în general, stă la baza oricăror activități ale autorităților publice, sectorului privat și ale cetățenilor, în ceea ce privește identificarea domiciliului/reședinței persoanei fizice, precum și a sediului persoanei juridice.
Pentru o intervenție rapidă și eficientă a serviciilor de urgență, identificarea locului de desfășurare al unor evenimente, pentru o rapidă livrare a produselor și serviciilor către cetățeni, oferite de către diverse companii, autoritățile publice locale trebuie să identifice adresa imobilelor. Întrucât în municipiul Buzău, există situații când în actele de identitate ale membrilor aceleaşi familii sunt trecute adrese diferite, este importantă arondarea imobilelor de tip blocuri de locuințe colective pe străzi, cartiere și atribuirea acestora, a unui număr administrativ în vederea evitării confuziilor în ceea ce privește adresa în actele cetățenilor și a persoanelor juridice.
Având în vedere necesitatea înregistrării şi actualizării tuturor adreselor administrative din municipiul Buzău în Registrul electronic naţional al nomenclaturii stradale (RENNS), cât şi ținând cont de cele menționate mai sus, Serviciul Administrare Patrimoniu consideră necesară iniţierea unui proiect de hotărâre privind arondarea imobilelor – blocuri de locuinţe colective din cartierul Unirii, municipiul Buzău, pe străzi, cât şi atribuirea de numere administrative, fapt ce va evita pe viitor orice confuzie privind adresa administrativă.
Propunerile privind arondarea imobilelor – blocuri de locuinţe colective din cartierul Unirii, municipiul Buzău, pe străzi, cât şi atribuirea de numere administrative se regăsesc în tabelul, anexă care face parte integrantă din prezenta hotărâre. Nomenclatorul stradal al municipiului Buzău aprobat prin Hotărârea de Consiliu Local nr. 101/26 iunie 2015 se va completa în mod corespunzător. În cazul imobilelor-blocuri de locuinţe colective, la solicitarea asociaţiilor de proprietari, instituţia noastră va emite certificate de nomenclatură stradală şi adresă, iar numerele administrative vor fi atribuite imobilelor, identificate printr-un număr cadastral, şi nu fiecărui apartament din incinta acestora. Locatarilor din aceste imobile li se vor elibera la cerere, adeverințe privind adresa administrativă.
Persoanele juridice, persoanele fizice autorizate, întreprinderile individuale, întreprinderile familiale vor avea obligaţia de a face demersurile legale pentru schimbarea sediului social, iar persoanele juridice vor avea de achitat taxele şi tarifele aferente redactării hotărârii de schimbare a sediului şi a actului constitutiv actualizat, precum şi taxele publicării hotărârii privind schimbarea sediului social în Monitorul Oficial al României. Propunerile, sugestiile sau opiniile cu privire la acest proiect de hotărâre pot fi depuse la sediul Primăriei municipiului Buzău, la Ghişeul Unic, până cel târziu 14 noiembrie. Anexa privind arondarea imobilelor – blocuri de locuinţe colective din cartierul Unirii, municipiul Buzău, pe străzi, cât şi atribuirea de numere administrative poate fi citită și aici: Anexa hot.