Începând de astăzi, la Poliția orașului Pătârlagele se redeschide ghișeul de eliberare a certificatelor de cazier judiciar.Persoanele fizice din localităţile respective şi zonele învecinate au, astfel, posibilitatea de a obţine certificatele de cazier judiciar fără a mai fi nevoite să se deplaseze în municipiul Buzău. Documentele necesare în vederea obținerii certificatului de cazier judiciar de către o persoană fizică sunt următoarele:
- actul de identitate ( cartea de identitate, buletinul de identitate, pașaport, cartea de identitate provizorie și certificat de înregistrare a cetățenilor în U.E., carte de rezidență, carte de rezidență permanentă, permis de ședere temporară sau permanentă), aflat în termenul de valabilitate;
- procură autentificată, în original și copie și act de identitate împuternicit – pentru obținerea certificatului de cazier judiciar prin împuternicit;
- cerere tip completată.
Certificatul de cazier judiciar este valabil 6 luni de la data emiterii. Programul de lucru cu publicul:
- – luni, miercuri şi vineri, între orele 09.00 – 11.00;
- – marţi, între orele 13.30 – 15.30.
La nivelul județului Buzău, pe lângă ghișeul de eliberare a certificatelor de cazier judiciar ce funcționează la sediul Inspectoratului de Poliţie Judeţean Buzău, mai sunt funcționale alte două ghişee la Poliția Municipiului Râmnicu Sărat și Poliția orașului Pogoanele.