Pierderile de apă rezultate din incidente, avarii, spărturi ale rețelelor, nu sunt plătite de către clienții Companiei de Apă Buzău.
Aceste cantități de apă nu apar niciodată înregistrate în facturile consumatorilor.
Contorul de branșament reprezintă punctul clar de delimitare a proprietății.
Astfel, orice cantitate de apă pierdută în aria care precede contorul de branșament este considerată pierdere a Companiei de Apă și nu modifică în niciun fel facturile pe care abonații le primesc.
𝐄𝐱𝐞𝐦𝐩𝐥𝐮: 𝐈𝐧𝐜𝐢𝐝𝐞𝐧𝐭𝐮𝐥 𝐝𝐞 𝐩𝐞 𝐁𝐮𝐥𝐞𝐯𝐚𝐫𝐝𝐮𝐥 𝐍𝐢𝐜𝐨𝐥𝐚𝐞 𝐁𝐚̆𝐥𝐜𝐞𝐬𝐜𝐮
Rețeaua magistrală pornește din Sursa Crâng și își continuă traseul pe Bulevardul Nicolae Bălcescu.
Din magistrală pleacă rețele secundare către blocurile de locuințe, fiecare rețea secundară având montat la intrarea în fiecare imobil un contor de branșament (punctul de delimitare între rețeaua publică de alimentare cu apă și instalația interioară a utilizatorului).
Orice incident produs pe rețea până la acest punct de delimitare este atribuit Companiei de Apă, cantitățile de apă rezultate fiind pierderile operatorului regional.
În facturile pe care clienții le primesc sunt înregistrate doar consumurile de apă contabilizate de contoarele de branșament.
Compania de Apă Buzău