Și în perioada de vară ne străduim să fim operativi și punctuali în activitatea pe care o desfășurăm – intervențiile la rețelele de apă și de canalizare – și pentru a răspunde prompt solicitărilor dvs.
În luna iulie, am înregistrat în Call Center un număr de 1692 de apeluri, iar în Biroul Unic au fost 1164 de solicitări. Activitatea noastră este diversificată, de aceea unele dintre servicii se pot realiza online, iar altele fizic.
Intervențiile la rețelele de apă și de canalizare, avariile, analizele pe care le derulăm în laborator necesită prezența specialiștilor noștri.
În ceea ce privește serviciile ce presupun depunerea unor documente (solicitări de încheiere contracte/convenții, avize, proiecte etc), venim în întâmpinarea dvs. cu soluții digitale, simple și rapide.
Contractarea nu a fost nicicând mai comodă, doar asigurați-vă că aveți la îndemână toate documentele necesare. Le încărcați pe și, în cel mai scurt timp, procesul este gata. Din evidențele noastre, durata medie de finalizare a solicitărilor de contracte este de 4 zile în anul 2024. Convențiile de facturare se încheie chiar mai repede – pe loc! Cererile și avizele sunt la îndemână, la numai un click distanță: cereri-online-avize/. Durata medie pentru obținerea avizelor este de 5 zile în anul 2024.
Factura Verde este prietenoasă cu mediul și vă oferă căi rapide de plată: pe site-ul nostru – direct în contul de client (de pe telefon, calculator sau laptop, cum vă este mai la-ndemână), la instituțiile bancare sau la centrele de plăți, cu numerar sau card, fără a mai tipări factura.
Iar pentru orice solicitare aveți, puteți apela 24/24 numărul de telefon unic 0238 938. Colegii noștri sunt gata să răspundă solicitărilor dvs.
Săptămână cu spor vă dorim!
Compania de Apă Buzău