Cum vor putea reclama buzoienii încălcările regulilor instituite de starea de urgență

de Stiri Buzau Media

Municipalitatea pune la dispoziția buzoienilor o linie telefonică de tip call center unde aceștia pot sesiza autoritățile privind eventualele încălcări ale restricțiilor impuse de starea de urgență, dar vor putea primi și informații despre măsurile luate de autoritățile locale. Primarul Constantin Toma a anunțat pe Facebook că această linică telefonică este cea a Poliției Locale:

Alături de numărul națio­nal telverde 088.800.358, la nivelul municipiului Buzău se va înființa call-centerul 0238.955, același cu telefonul Poliției Locale, care funcționează 24 de ore din 24, unde cetățenii pot obține informații cu privire la măsurile luate în perioada aceasta, și unde se primesc sesizări privitoare la încălcarea măsurilor stabilite în perioada stării de urgență”, precizează Constantin Toma.

Acesta a anunțat și alte măsuri dispuse în urma întrunirii Comitetului Municipal pentru Situații de Urgență al municipiului Buzău: dezinfectarea tuturor străzilor și trotuarelor aglomerate din municipiu, a stațiilor de autobuz, precum și a spațiilor închise sau des­chise predispuse la aglomerare. În cazul în care aceste spații sunt proprietate privată, proprietarii vor trebui să aișeze, la loc vizibil, dovada dezinfecției. De asemenea, și cursele Trans Bus vor fi rărite:

„S-a mai luat o măsură importantă, respectiv aceea de a diminua gradual func­ționarea autobuzelor la orele care nu sunt de vârf în municipiul Buzău. S-a constatat că după închiderea școlilor și după apelurile repetate de a nu mai participa la întâlniri în zone publice aglomerate avem multe ore din zi în care autobuzele circulă goale sau aproape goale”, a anunțat primarul Constantin Toma.

Și Primăria va funcționa în condiții speciale:

De asemenea, am luat măsura li­mitării contactului între cetățenii buzoieni și Primărie, în orice spațiu al acesteia, în primul rând prin recomandarea de a se lucra cât mai mult, acolo unde se poate, on-line, și vă anunț că, din acest punct de ved­e­re în această săptămână deja vor începe să funcționeze aplicații on-line între cetățeni și serviciile din cadrul Primăriei. Pentru  situațiile în care nu se pot rezolva problemele on-line, contactul cu publicul buzoian va avea loc timp de două ore, de regulă în intervalul 14.00-16.00, iar la Evidența ­Po­pulației și la Starea ­Ci­vilă între orele 10.00 și 12.00”.