Al doilea cel mai lung pod rutier din România, construit peste râul Buzău, pe Autostrada Moldovei (A7), capătă, déjà, formă. Imagini surprinse zilele trecute în zonă arată că lucrările evoluează spectaculos, iar în câteva luni ar putea fi betonată suprastructura podului.
Conform proiectului, podul de pe autostradă ar urma să traverseze întreaga albie majoră a râului Buzău și va lega zona de est a muncipiului Buzău de satul Ciocârlia, din Vadu Pașii. El va avea o lungime de 1.360 de metri, urmând a fi unul dintre cele mai lungi poduri din țară.
Pe lotul 1 al Autostrăzii Buzău – Focșani lucrează firmele lui Dorin Umbrărescu. Valoarea lucrărilor pe tronsonul între Buzău și Vadu Pașii este de peste 730 de milioane de lei, iar termenul de construcție este de 20 de luni.
Șpecialiștii apreciază, însă, că modul alert al lucrărilor pe acest lot, va face posibilă darea în folosință a tronsonului de autostradă chiar în acest an. Tot în acest an, în toamnă, ar urma să fie gata și primele două loturi ale autostrăzii dintre Ploiești și Buzău.