Primăria Buzău organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă determinată a funcției publice de execuție, temporar vacante, de consilier juridic, clasa I, grad profesional principal – Compartiment Stare Civilă – Direcția Evidența Persoanelor. Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare. Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei publice sunt:
- studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul științelor juridice;
- vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice: minimum 5 ani.
Termenul de depunere a dosarelor este 22 iulie, iar selecția acestora va avea loc pe data de 23 iulie. Concursul, care se organizează la sediul Primăriei Buzău, va debuta pe 29 iulie 2019, de la ora 10.00 cu proba scrisă. Candidații care vor trece de această etapă vor susține pe 01 august 2019, la ora 10.00, interviul. Dosarele de înscriere la concurs trebuie să conţină, în mod obligatoriu, documentele prevăzute de art. 49, alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008. Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială sau aici:
[wp-embedder-pack width=”100%” height=”400px” download=”all” download-text=”Descarcă” attachment_id=”65894″ /]