Sedința ordinară a Consiliului Județean Buzău din data de 27 martie 2025

de Stiri Buzau Media

DISPOZIȚIE Nr. 85 privind convocarea Consiliului judeţean în şedinţa ordinară a lunii martie 2025

Preşedintele Consiliului judeţean Buzău,

În temeiul art. 134, 178 alin.(1), 179 alin. (6) şi art. 196 alin.(1),        lit. „b”  din Ordonanța de Urgență a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare,

DISPUNE:

Art.1.(1). Se convoacă Consiliul Judeţean Buzău în şedinţă ordinară,  în data de  27 martie 2025, ora 1000 ,

(2). Ședința va avea loc la sediul Consiliului Județean Buzău din Bulevardul Nicolae Bălcescu nr. 48, Sala Dimitrie Filipescu a Consiliului Județean Buzău, cu următoarea ordinea de zi:

 

  1. Ceremonia de depunere a jurământului după validare mandat.

 

  1. PROIECTE DE HOTĂRÂRE:

 

  1. Proiect de hotărâre 54/2025 privind desemnarea doamnei Holban Corina-Monica, consilier județean, ca membru al Comisiei pentru activități științifice, învățământ, sănătate, cultură, culte, protecție socială, tineret, sportive și de turism;

 

  1. Proiect de hotărâre 55/2025 pentru aprobarea rectificării I a bugetului propriu al Județului Buzău pe anul 2025;

 

  1. Proiect de hotărâre 56/2025 pentru aprobarea rectificării I a bugetului de venituri și cheltuieli pe anul 2025 al Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Buzău;

 

  1. Proiect de hotărâre 57/2025 pentru aprobarea Programului Anual de Achiziţii Publice al Consiliului Judeţean Buzău pentru anul 2025;

 

  1. Proiect de hotărâre 58/2025 pentru aprobarea Programului anual al finanțărilor nerambursabile pentru domeniile asistență socială, sport și tineret din bugetul propriu al județului Buzău pe anul 2025;

 

  1. Proiect de hotărâre nr. 59/2025 privind aprobarea Programului de lucrări de întreținere curentă/periodică și reparații, consolidări, modernizări, reabilitări și contribuția pentru investițiile din fonduri europene pentru drumurile și podurile aflate în administrarea Consiliului Județean Buzău și respectiv a Programului de lucrări de reabilitare, modernizare și/sau asfaltare a drumurilor și podurilor aflate în administrarea Consiliului Județean Buzău prin Programul Național de Dezvoltare Locală, prin Programul Național de Investiții Anghel Saligny și prin Programul Național de Redresare și Reziliență în anul 2025;

 

  1. Proiect de hotărâre nr. 60/2025 pentru aprobarea cofinanțării din bugetul propriu al județului Buzău 2025 a organizării fazei naționale a unor olimpiade școlare, concursuri școlare naționale/regionale și respectiv proiect județean derulat de Inspectoratul Școlar Județean Buzău;

 

  1. Proiect de hotărâre 61/2025 pentru aprobarea organizării de către Consiliul Județean Buzău și Federația Română de automobilism sportiv a competiției Rally Start – „România Pitorească 2025”, etapa 1/aprilie 2025;

 

  1. Proiect de hotărâre nr. 62/2025 pentru aprobarea cofinanțării din bugetul propriu al județului Buzău 2025 a participării echipei de robotică a Colegiului Național „Bogdan Petriceicu Hașdeu” Buzău – „Heart of Robots” la Campionatul Național FTC/Houston – USA, 16-19 aprilie 2025;

 

  1. Proiect de hotărâre nr. 63/2025 pentru stabilirea și aprobarea plății unor recompense bănești aferente unor bunuri arheologice descoperite pe teritoriul județului Buzău de persoane fizice;

 

  1. Proiect de hotărâre nr. 64/2025 privind aprobare documentației tehnico-economice – Proiect tehnic și detalii de execuție și aprobarea indicatorilor tehnico-economici, pentru obiectivul de investiții „Eficientizare energetică a clădirii administrative C3 din incinta imobilului situat în municipiul Buzău, B-dul  Nicolae Bălcescu, nr. 48, Judeţul Buzău”, finantat în cadrul Programului privind creșterea eficienței energetice și gestionarea inteligentă a energiei în clădirile publice, coordonat de Administrația Fondului pentru Mediu;

 

  1. Proiect de hotărâre nr. 65/2025 privind aprobarea documentației tehnico-economice, faza Proiect Tehnic și a indicatorilor tehnico-economici – formă actualizată ai obiectivului de investiții „Consolidare terasamente și refacere DJ, km. 88+950-92+853, comuna Sărulești, județul Buzău;

  

  1. Proiect de hotărâre 66/2025 privind aprobarea delegării temporare a dreptului de administrare al Consiliului Județean Buzău către Consiliul Local al comunei Berca pentru sectorul de drum POD pe DJ 203 L, sat Cojanu, comuna Berca, județul Buzău, în vederea realizării proiectului „Reabilitare pod între satele Rătești și Cojanu, comuna Berca, județul Buzău”;

 

  1. Proiect de hotărâre nr. 67/2025 pentru stabilirea termenului folosinței gratuite a unui teren proprietate publică a județului Buzău, constituit în favoarea Fundației „Crucea Alb-Galbenă” – Filiala Buzău, constituit prin Hotărârea Consiliului Județean Buzău nr. 278/2015;

 

  1. Proiect de hotărâre nr. 68/2025 privind aprobarea METODOLOGIEI de acordare a subvenţiilor de la bugetul Judeţului Buzău asociaţiilor şi fundaţiilor române cu personalitate juridică, care înfiinţează şi administrează unităţi de asistenţă socială, conform Legii nr. 34/1998 – formă revizuită și actualizată conform Hotărârii Guvernului nr. 1.259/09.10.2024;

 

  1. Proiect de hotărâre nr. 69/2025 pentru stabilirea componenței Consiliului Tehnico-Economic din cadrul Consiliului Județean Buzău pentru mandatul 2024-2028;

 

  1. Proiect de hotărâre nr. 70/2025 privind modificarea componenței comisiei de evaluare a solicitărilor cluburilor sportive de drept public și privat înființate pe raza Unității Administrativ-Teritoriale Județul Buzău, în cadrul Programului sportiv de utilitate publică „Promovarea sportului de performanță” pentru mandatul 2024-2028;

 

  1. Proiect de hotărâre nr. 71/2025 privind desemnarea unui consilier județean ca membru al Autorității Teritoriale de Ordine Publică a Județului Buzău;

 

  1. Proiect de hotărâre nr. 72/2025 pentru revocarea/validarea unor membri ai Autorităţii Teritoriale de Ordine Publică a Judeţului Buzău;

 

  1. Proiect de hotărâre nr. 73/2025 privind însuşirea Planului Strategic al Autorităţii Teritoriale de Ordine Publică a Judeţului Buzău pentru anul 2025;

 

  1. Proiect de hotărâre nr. 74/2025 pentru aprobarea unei modificări în statul de funcții al aparatului de specialitate al Consiliului Judeţean Buzău;

 

  1. Proiect de hotărâre nr. 75/2025 pentru aprobarea unor modificări în Organigrama și statul de funcții al Spitalului Județean de Urgență Buzău;

  

  1. Proiect de hotărâre nr. 76/2025 pentru aprobarea unor modificări în statul de funcții al Muzeului Județean Buzău;

 

  1. Proiect de hotărâre 77/2025 pentru aprobarea mutării sediului social al Societății „Domenii Prest Serv” SRL Buzău al cărei asociat unic este Consiliul Județean Buzău;

 

  1. Proiect de hotărâre 78/2025 pentru aprobarea indicatorilor de performanță financiari și nefinanciari la Societatea „Domenii Prest Serv” SRL Buzău;

 

  1. Proiect de hotărâre 79/2025 pentru completarea anexei la Hotărârea Consiliului Județean Buzău nr. 17/2025 privind aprobarea tarifelor/prețurilor pentru prestațiile Societății „Domenii Prest Serv” SRL Buzău în baza contractelor de delegare a gestiunii unor activități ale serviciului public de administrare a domeniului public și privat al județului Buzău, respectiv servicii de operare a deșeurilor din construcții și demolări, pentru anul 2025;

 

  1. Proiect de hotărâre 80/2025 privind aprobarea unor modificări ale Programului județean de transport rutier de persoane pe grupa de trasee 04, potrivit prevederilor Contractului de delegare a gestiunii serviciilor publice de transport persoane în aria teritorială de competență a Unității Administrativ – Teritoriale Județul Buzău
    nr. 142/04.01.2024;

 

  1. Proiect de hotărâre nr. 81/2025 pentru stabilirea unui mandat special reprezentantului Județului Buzău în Adunarea Generală a Acționarilor la Societatea „Compania de Apă” SA Buzău pentru ședința ordinară din data de 16.04.2025;

 

 III.  1. Raport privind activitatea Consiliului Judeţean Buzău în anul 2024;

  1. Raport de activitate al Vicepreședintelui Consiliului Județean Buzău Petre Adrian-Robert pentru anul 2024;
  2. Raport privind activitatea desfăşurată de Autoritatea Teritorială de Ordine Publică a Judeţului Buzău în anul 2024;
  3. Raport anual privind transparența decizională în anul 2024;

 

Art.2. Proiectele de hotărâre înscrise pe ordinea de zi sunt inițiate de Președintele Consiliului Județean Buzău pct. 1-23, 25, 28 și de Vicepreședintele Consiliului Județean Buzău, domnul Petre Adrian-Robert pct. 24,26,7

 

Art.3. Materialele se comunică consilierilor județeni în sistem electronic (e-mail) și se afișează pe site-ul autorității publice județene.

 

Art.4. Proiectele de hotărâre înscrise pe ordinea de zi a ședinței din 27 martie se transmit, spre avizare, comisiilor de specialitate, după cum urmează:

1.   Comisia de studii, prognoze economico-sociale, buget finanţe şi administrarea domeniului public şi privat al județului – pct. 1-28 ;

2.   Comisia pentru administraţie publică locală, juridică, de disciplină, apărarea ordinii publice, respectarea drepturilor şi libertăților cetățenelor – pct. 1-28;

  1. Comisia de organizare şi dezvoltare urbanistică, realizarea lucrărilor publice, protecţia mediului înconjurător, conservarea monumentelor istorice şi arhitectură – pct. 1-6; 11-14; 16; 24-26; 28;

 

  1. Comisia pentru servicii publice, comerț şi agricultură –1-6; 18-20; 24-28;

 

  1. Comisia pentru activităţi ştiinţifice, învăţământ, sănătate, cultură, culte, protecţie socială, sportive şi de turism – pct. 1-10; 14-15; 17,22,23,28.

 

Art.5. Consilierii județeni pot formula, în ședințele comisiilor de specialitate sau în plenul ședinței, amendamente la toate proiectele de hotărâre înscrise pe ordinea de zi.

 

Art.6. Secretarul General al Judeţului Buzău și Direcția Juridică și Administrație Publică Locală vor aduce la îndeplinire prevederile prezentei dispoziţii care se comunică public.