Un citat dintr-o carte spunea astfel: „Speranța este ca apa, întotdeauna găsește o cale de intrare.”* Ne dorim ca și comunicarea pe care noi o realizăm cu utilizatorii să se asemene persistenței apei și să vă răspundem cu promptitudine solicitărilor pe care ni le transmiteți.
Preocuparea noastră principală este aceea de a îmbunătăți răspunsurile pe care vi le comunicăm. De asemenea, dorim să completăm această comunicare și cu propuneri sau sugestii venite din partea dvs., acelea care pot aduce plus-valoare serviciilor pe care le oferim. Însă orice punct de vedere este important, atât timp cât constituie opinii constructive.
Astfel, vă rugăm să ne comunicați operativ solicitările pe care le aveți oricând la numărul la telefon 0238 938. Puteți suna 24h/24, 7 zile din 7, iar operatorii noștri lucrează permanent spre a rezolva orice problemă întâmpinată. Colegii din Call Center vă preiau apelurile în fiecare zi până la ora 16.00 atât cu informații de natură comercială, cât și nelămuririle dvs. sau actualizările din teren, iar de la ora 16.00 veți fi redirecționați către Dispecerat. De aici, fiecare solicitare se rezolvă prin răspunsuri pe loc sau verificări în teren, ulterior soluționându-se prin intervenții.
Vă mulțumim!
Preocuparea noastră principală este aceea de a îmbunătăți răspunsurile pe care vi le comunicăm. De asemenea, dorim să completăm această comunicare și cu propuneri sau sugestii venite din partea dvs., acelea care pot aduce plus-valoare serviciilor pe care le oferim. Însă orice punct de vedere este important, atât timp cât constituie opinii constructive.
Astfel, vă rugăm să ne comunicați operativ solicitările pe care le aveți oricând la numărul la telefon 0238 938. Puteți suna 24h/24, 7 zile din 7, iar operatorii noștri lucrează permanent spre a rezolva orice problemă întâmpinată. Colegii din Call Center vă preiau apelurile în fiecare zi până la ora 16.00 atât cu informații de natură comercială, cât și nelămuririle dvs. sau actualizările din teren, iar de la ora 16.00 veți fi redirecționați către Dispecerat. De aici, fiecare solicitare se rezolvă prin răspunsuri pe loc sau verificări în teren, ulterior soluționându-se prin intervenții.
Vă mulțumim!