Potrivit raportului semestrial al Consiliului Județean Buzău privind activitatea de soluţionare a petiţiilor în perioada ianuarie – iunie 2019 se constată că în perioada menționată s-au înregistrat 29 petiţii. Dintre acestea, 22 au ținut de competenţa Consiliului Judeţean, 7 petiţii au fost înaintate spre soluţionare altor autorităţi şi instituţii publice competente. În privinţa modului de soluţionare a acestora, o petiţie în curs de soluţionare. Principalele probleme ridicate au vizat cereri sprijin financiar; cereri privind asfaltare/ reparare drumuri; cereri privind remediere/decolmatare şanţuri de scurgere a apei; sesizări privind condiţii necorespunzătoare transport călători; cereri locuri de muncă și cereri privind ajutor financiar. În perioada ianuarie – iunie 2019, conducerea Consiliului Judeţean Buzău a acordat audienţe unui număr de 218 persoane fizice sau reprezentanţi ai persoanelor juridice, iar principalele probleme ridicate au fost cereri ajutoare de urgenţă; cereri locuri de muncă; cereri privind remediere drumuri și cereri privind condiţii necorespunzătoare transport călători.