Primăria Municipiului Buzău organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a următoarelor funcții publice de execuție vacante:
- inspector, clasa I, grad profesional principal – Serviciul Relații cu Publicul, Organizare Alegeri. Direcția Administrație Publică Locală – 1 post;
- consilier, clasa I, grad profesional superior – Serviciul Resurse Umane, Prognoză, Cooperare Interinstituțională – 2 posturi;
- consilier juridic, clasa I, grad profesional superior – Serviciul Administrare Fond Locativ, Direcția Evidență, Administrare Patrimoniu, Cadastru și Transporturi Locale – 1 post;
- inspector, clasa I, grad profesional asistent – Birou Informatică. Direcția Economică – 1 post;
- inspector, clasa I, grad profesional principal – Serviciul Relații cu Publicul și Gestionare Dosare Fiscale, Direcția Economică – 1 post;
- inspector, clasa I, grad profesional superior – Serviciul Control, Inspecție și Facilități Fiscale Persoane Fizice, Direcția Economică – 1 post:
- consilier, clasa I, grad, profesional superior – Serviciul Control, Inspecție și Facilități Fiscale Persoane Fizice, Direcția Economică – 1 post.
Concursul se organizează la sediul Primăriei Buzău. Primirea dosarelor de înscriere se face în intervalul 24 aprilie – 13mai, iar selecţia dosarelor în perioada 14 – 20 mai. Candidații ale căror dosare vor fi admise vor susține proba scrisă pe 29 mai, la ora 10.00, urmând ca pe 3 iunie, cei care trec de prima probă să susțină interviul, programat la ora 10.00. Candidaţii trebuie să îndeplinească condiţiile generale prevăzute de art. 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici (r2), cu modificările şi completările ulterioare. Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile pe site-ul administrației locale sau aici: Anunt functii publice .