Ministerul Culturii a anunțat printr-un comunicat de presă că, în urma concursului de idei lansat de Minister împreună cu Uniunea Agențiilor de Publicitate din România și cu sprijinul International Advertising Association, al Centrului de Excelență în Studiul Imaginii și al UNArte, a fost aleasă identitatea vizuală a Centenarului Marii Uniri de la 1918 și al Războiului pentru Întregirea Neamului. La concurs au participat pro bono trei agenții: Pastel, FCB BUCHAREST și Brand New.
Câștigătoare a fost aleasă propunerea agenției FCB BUCHAREST, denumită ,,Hora”, care s-a aflat pe primul loc atât în preferințele juriului, cât și ale publicului, din partea căruia a primit 27% din voturile exprimate. ,,Logoul a fost construit pornind de la două cercuri reunite de simbolul infinitului. Cercurile sunt compuse din puncte individuale care cresc și se dezvoltă. Hora infinită obținută este un simbol viu, sugerând continuitate împreună, rezistență și creștere” se menționează în comunicatul Ministerului Culturii.
Membrii juriului au fost Raluca Bibiri (Centrul de Excelență în Studiul Imaginii), Carmen Apetrei (Universitatea Națională de Arte București), Maria Predoiu (International Advertising Association), Anne-Marie Obretin (Uniunea Agențiilor de Publicitate din România) și Cezar Batog (reprezentant MCIN). Logo-ul ales va fi folosit pentru toate materialele dedicate Centenarului Marii Uniri de la 1918.