Odată cu achiziționarea celor 24 de autobuze, care până la începutul lunii august vor completa parcul auto al Trans Bus, conducerea societății va fi nevoită să modifice planul de transport public. Într-o primă etapă, aceste mijloace de transport vor fi împărțite – o parte în municipiul Buzău, iar o altă parte în afara orașului. O altă etapă, ar fi schimbarea frecvenței de așteptare a mijloacelor de transport, de către călători. ,,Va trebui să gândim un alt transport de transport cu o frecvență mică dimineață, de exemplu 10 minute, după care o frecvență mai mare după ora 8.30, când nu mai e trafic așa de mare, mai apoi iarăși frecvență mică. Deci, nu va mai fi ca acum frecvență liniară – 17 minute de dimineața până seara, ci o să avem 10 minute, pentru că oamenii dimineața au nevoie de mobilitate și noi trebuie să o asigurăm pentru ei” a explicat Gică Toader, directorul Trans Bus. Pe de altă parte, conducerea societății ar urma să înființeze noi rute de transport. ,,O parte dintre ele o să le ducem în programul de transport de pe Buzău, ținând cont că cu începând cu data de 17 august vor expira licențele de transport pentru maxi-taxi, acestea urmând să iașă de pe traseu și va trebui să regândim programul de transport, iar o parte dintre autobuze le vom folosit în ADI. O să înființăm noi trasee, gen Gălbinași, Țintești, Stâlpu, Merei, Monteoru sau care vor mai fi”, a menționat Gică Toader, directorul Trans Bus.