Cererea pentru emiterea unui duplicat al cardului de sănătate se trimite pe e-mail, a decis conducerea Casei Județene de Asigurări de Sănătate Buzău. În vederea prevenirii răspândirii infecțiilor cu COVID-19, cererile completate însoțite de documentele necesare obținerii duplicatului cardului național de asigurări de sănătate, vor fi transmise prin e-mail, la adresa office@casbz.ro, sau prin poștă, la adresa Buzău, str. Crizantemelor nr. 18, Jud. Buzău.
„În cazul pierderii, furtului sau deteriorării cardului național emis inițial, în cazul modificării datelor personale de identificare ulterior datei de emitere a cardului național emis inițial, precum și în alte situații justificate, titularul sau, după caz, reprezentantul legal ori împuternicitul acestuia să solicite eliberarea cardului duplicat pe baza unei cereri adresate casei de asigurări de sănătate în a cărei evidență se află persoana respectivă (model anexat prezentului comunicat), însoțită de documente: copie act de identitate, dovada plății contravalorii cardului duplicat și a distribuției acestuia (în suma de 15,26 lei). Plata contravalorii cardului duplicat se realizează în contul deschis pe seama Casei de Asigurări de Sănătate, unde este luat în evidență asiguratul (CAS Buzău – cont bancar: RO10TREZ1665005XXX000306, COD FISCAL CAS BUZAU – 11317897, EXPLICATIE = CV CARD DUPLICAT, OBLIGATORIU NUME, PRENUME, CNP BENEFICAR)”, transmit reprezentanții Casei Județene de Asigurări de Sănătate.
Formularul de cerere de eliberare a cardului național de asigurări de sănătate duplicat, precum și informațiile necesare efectuării plății contravalorii acestuia se găsesc pe site-ul instituției acesând http://www.casan.ro/casbz.