Două chestionare ar trebui să completeze pacineţii Spitalului Judeţean Buzu, unul de evaluare a satisfacţiei pacineţilor după ce au beneficiat de servicii în cadrul unităţii, şi un altul de feedback. Spitalul Judeţean de Urgenţă Buzău realizează un sondaj de opinie în rândul pacienţilor care au beneficiat de internare în cadrul unităţii medicale, legat de calitatea serviciilor primite. Reprezentanţii Spitalului spun că acest demers se va derula periodic în cadrul unităţii şi are ca obiectiv îmbunătăţirea comunicării cu pacienţii şi creşterea calităţii serviciilor oferite în cadrul Spitalului. Chestionarul ar trebui completat la externare şi depus în urna special amenajată. Acest chestionar este confidenţial şi anonim şi vizează doar prelucrări statistice ce au ca obiect înţelegerea opiniilor pacienţilor cu privire la calitatea serviciilor din spitale.
Totodată pacienţii sunt rugaţi să completeze şi un chestionar de evaluare, în vederea aprecierii îngrijirilor ori serviciilor medicale pe care le-au primit în Spitalul Judeţean de Urgenţă Buzău şi a creşterii calităţii acestora. Pacientul ar trebui să răspundă întrebărilor din chestionar şi să returneze documentul prin depunerea acestuia în cutia destinată colectării acestora. Cutiile se găsesc la nivelul fiecărei secţii. Reprezentanţii Spitalului atrag atenţia că nu trebuie să vă semnaţi, acest chestionar este anonim, să răspundeţi la întrebări bifând varianta care descrie cel mai bine situaţia dumneavoastră, iar datele obţinute în urma răspunsurilor sunt confidenţiale.