În contextul măsurilor adoptate de Comitetul Național pentru Situații Speciale de Urgență pentru limitarea riscului de răspândire a infecției cu Coronavirus vă informăm următoarele:
- Activitatea de relații cu publicul se va desfășura în continuare fără interacțiunea directă a angajaților Inspectoratului de Poliţie Judeţean Buzău cu persoanele din afara instituției;
- Activitatea de primire în audiență rămâne suspendată până la remedierea stării care a impus această situaţie ( răspândire COVID19 ).
Informații pot fi solicitate/primite și prin poșta electronică la adresa de e-mail ipj@bz.politiaromana.com sau prin corespondență (Buzău, str. Chiristigii, nr. 8-10).
Totodată, vă supunem atenției că, în conformitate cu Hotărârea CSAT nr. 30 din 16.03.2020:
- Capitolul I, art. 14 –“Se menţine valabilitatea documentelor de autorităţile publice care expiră pe perioada stării de urgenţă”;
- Capitolul II, art 56, –“Pe perioada stării de urgenţă, termenele legale stabilite pentru soluţionarea solicitărilor formulate în exercitarea liberului acces la informaţii de interes public, precum şi a petiţiilor se dublează”.