Potrivit art. 14 din Decretul prezidențial privind instituirea stării de urgență :
” Se menține valabilitatea documentelor eliberate de autoritățile publice care expiră pe perioada stării de urgență”.
Pentru luarea în evidență a cetățenilor peste 65 de ani care locuiesc singuri, fără susținători sau altă formă de ajutor, rugăm să fie apelate telefoanele: 0238-955 ( non-stop) sau 0238-710329 ( în intervalul orar 8:30-16:30 de luni până vineri) pentru a comunica datele de identificare în vederea sprijinirii acestora și limitării expunerii lor în afara locuinței.
Totodată, rugăm orice persoană care cunoaște astfel de situații să anunțe la numerele de mai sus .
În contextul Ordonanței militare nr. 2 din 21.03.2020 prin care se recomandă limitarea deplasării personelor, Primăria municipiului Buzău își închide programul de lucru cu publicul direct în spațiile instituției, cu următoarele excepții:
-Starea Civilă între orele 10.00 -12.00
-Direcția de Evidenta Persoanei între orele 10.00- 12.00.
Pentru celelalte servicii se recomandă utilizarea celorlalte mijloacelor de comunicare electronice, după cum urmează:
- transmiterea on-line de cereri sau solicitări (inclusiv anexarea de documente), la adresele de e-mail:
- unic@primariabuzau.ro,
- directiaec@primariabuzau.ro – pentru cereri specifice Direcției Economice,
precum și prin poștă.
- plata taxelor și impozitelor prin utilizarea mijloacelor on-line de plată prin:
- site-ul național ghiseul.ro;
- site-ul primăriei primariabuzau.ro – Ghișeu electronic (doar după ce s-au obținut date de autentificare de la primărie).
- totodată, se pot efectua plăți ale taxelor și impozitelor locale la toate sediile poștale de pe raza municipiului Buzău.
Începând cu 23.03.2020, Primăria Buzău pune la dispoziția cetățenilor
” PORTAL SERVICII ELECTRONICE”
ce poate fi accesat prin site-ul www.primariabuzau.ro, pentru depunerea de solicitări pentru:
- Petiții și sesizări online
- CU Certificat de urbanism
- CU Certificat de Urbanism pentru dezlipire, aplipire imobile, inscriere servitude
- CU Certificat de Urbanism pentru Extindere si Bransamente la Retele Edilitare
- CU Certificate de Urbanism de Informare (Reglementari Urbanistice)
- AC Autorizație de construire
- Cerere eliberare certificat de atestare fiscală pentru persoane fizice
- Cerere eliberare certificat de atestare fiscală pentru persoane juridice
- Cerere eliberare situatie fiscala – Executori judecatoresti
- Cerere eliberare certificat fiscal – Notari.
Totodată, pentru relații suplimentare privind documentele ce trebuie anexate la trimiterile on-line, vă punem la dispoziție numerele de telefon ale serviciilor de specialitate:
NR. CRT.
DENUMIREA COMPARTIMENTULUI
TELEFON-DIRECT
1
GHISEU UNIC
e-mail: ghiseu.unic@primariabuzau.ro
0238- 411015
2
SECRETARIAT PRIMAR
0238-710562
3
SECRETARIAT VICEPRIMAR 1
0238-710204
4
SERVICIU GOSPODARIE COMUNALĂ
0238-710692
5
ARHITECT SEF
0238-710614
6
SERVICIUL URBANISM
0238-725538
7
SERVICIUL AUTORIZATII CONSTRUCTII
0238-723398
8
BIROUL ÎNDRUMARE ȘI CONTROL ASOCIAȚII PROPRIETARI
0338-401315
9
COMPARTIMENT AUTORITATE TUTELARĂ
0338-401032
10
SERVICIUL AGRICOL
0338-401032
11
BIROUL COMERȚ, TRANSPORTURI LOCALE
0238-710679
12
SERVICIUL EVIDENȚĂ, PATRIMONIU, LICITAȚII
0238-713799
13
SERVICIUL ADMINISTRARE FOND LOCATIV
0238-401882
14
DIRECTIA ECONOMICĂ
e-mail: directiaec@primariabuzau.ro
15
REGISTRATURA DIRECTIA ECONOMICA
0238-711732
16
SERVICIUL PRELUCRARE DATE
0238-713420
17
SERVICIU URMARIRE, EXECUTARE SI COLECTARE CREANTE FISCALE PERSOANE FIZICE
0238-727872
18
SERVICIU URMARIRE, EXECUTARE SI COLECTARE CREANTE FISCALE PERSOANE JURIDICE
0238-727872
19
SERVICIU CONTROL, INSPECTIE SI FACILITATI FISCALE PERSOANE FIZICE
0238-727873
20
SERVICIU CONTROL SI INSPECTIE FISCALA PERSOANE JURIDICE
0238-727871
21
SECRETARIAT DIRECTOR ECONOMIC
0238-717658
PRIMĂRIA MUNICIPIULUI BUZĂU